02 Şubat 2018 Cuma 23:59
Sosyal Medya’daki Bu Görüntülere Tepkiler Yağıyor…

Bu kadarda olmaz dedirten görüntüler, sosyal medyada bu paylaşımlar bu görüntülerde bir kadın namaz kılarken özel olarak çektiği görüntüleri sosyal medya hesabında paylaştı ve büyük tepkiler aldı.

Namaz kılarken üstündeki kıyafetler ve başının açık olması görenleri çileden çıkarttı.”Namaz kılarken kapan ayeti yoktur” diyerek yaptığı paylaşımlar günün konusu oldu!

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
GEREKMEZ 2018-02-03 00:39:10

HEM YORUM YAZ DİYORSUNUZ HEMDE DAHA YAZIYI BİTİRMEDEN KAÇTIR SİLİYORSUNUZ NE İŞSİNİZ LAN SİZ....

Avatar
Mustafa ÖZER 2018-02-03 13:16:41

ASPARAGAS HABER YAPMAYA UTANMIYORMUSUNUZ SİZ YA.O AÇIK SAÇIK NAMAZ KILIYORMUŞ GİBİ KULLANDIĞINIZ KADIN SİZİN PARALI KUKLANIZ.

Avatar
AVATAR 2018-02-03 19:40:31

kuran sadece erkege inmiş kardeşim camilere bile kadınlar namaza gidemez neymiş abdesti kaçarmış ulan dişi kuş görseniz abdestiniz kaçıyo pis sapıklar sizin yuzunuzden imamlık papazlıga dondu önüne gelen alıi oldu biride yazmış seni kim yarattı diye gerizekalı mal başka yaradanmı varda şirk koşar gibi yazıyon

Avatar
kapakçı 2018-02-04 22:44:50

kuranda açıl diye bir ayet varmı nur suresı 31 kapan dıyor

Avatar
M f 2018-02-04 06:17:11

Bindörtyüz küsür senedir namaz kılanlar bilmiyordu aptaldı bi bu akıllı çıktı mı yani

Avatar
nokta 2018-02-03 10:39:41

sen insan bile degilsin hiçmi kuran okumadın lan normal din ders kitaplarında bile yer alır *** git başka yerde göster dine yapılan en kötü ahlaksızlık seni kim yarattıki acaba onu biliyonmu bari herkesin hiç ölmiycekişcesine davranmaları beni sinir ediyo bu ne lan artık dünyanın ipi koptu herkes pislik peşinde senınde öbür dünyada nasıl yanıcagını biliyormusun acaba bunu gavurlar bile yapmaz lan Allah senın belanı versin bir br dunyanın sonu geliyor ben nediyimki sen bir insan olmazsın seytan

Misafir Avatar
AVATAR 2018-02-03 19:41:39 @nokta

zavallı gerzek hala yaradanın kim oldugunu ogrenenmiş

Beğenmedim! (4)
Avatar
Mustafa Deniz 2018-02-04 18:49:15

Kadın kim tanımam, ama pek seksi, maşAllah, kocası kimse kıymetini biliyordur umarım. Namaz konusunda ben Deist inançtanım, bildiğim kadarıyla islam inancında kadının yeri pek yok, yani çarşaflar bürünmesi gerekir, vücudu utanç verilesi bir şeydir.

Avatar
avdanlı hoca 2018-02-08 11:05:35

KİM İSLAM DİNİMLE ALAY EDİYORSA....TÜM MÜSLÜMANLARIN VEBALİ ONUN ÜSTÜNE OLSUN...ALDIĞI HER NEFES KEŞKE...KEŞKE...TÖVBEEE...TÖVBEEEE OLSUN.....BU RESİMLER UYKUYADA HASRET KALDIĞI ANLARDA KABUSU OSUN...NE DİYEM....ALLAH AKIL FİKİR TEFEKKÜR VERSİN